Bij New Tailor maken diverse pakken voor diverse gelegenheden. We adviseren graag vanuit het adagium Eerst de man dan het pak. Als we elkaar een beetje kennen, maken we echt persoonlijke en passende pakken. Uw kleding ‘moet’ uw karakter weerspiegelen. Zo komen identiteit en imago dichter bij elkaar en wordt uw (persoonlijk) merk sterker en wordt u dus eerder gekozen.

Anders gezegd een sterk merk is authentiek is en trouw aan zichzelf. Niks persoonlijker dan een karakter. Om een succesvol en sterk persoonlijk merk te bouwen, moet een ieder dus op zoek naar zijn identiteit. Dat klinkt enigszins spiritueel of misschien zelfs pretentieus. Toch is het leuk om er af en toe bij stil te staan en dit bijvoorbeeld middels een eenvoudige test in kaart te brengen. Dus zeker niet als absolute waarheid, maar als richtingaanwijzer. De test bestaat uit slechts 30 keuzes, dus is zo gemaakt en geeft dan een indicatie van de merkidentiteit. Het model dat we gebruiken in 101%IK, jouw merk in acht stappen is een een vereenvoudigd model van de archetypen van Jung. We komen tot zes karakters verdeeld over de assen Introvert vs Exravert en Samen vs Zelf. Waar pas jij in het model? En als je je karakter in kaart hebt kun je daar ook de juiste kleding voor maken. En dat doen we graag. Laten we de discussie maar eens hebben vanuit dit model. Wellicht dat daar spannender pakken/combinaties uit voort komen.