Fantastisch nieuws. Schiphol wordt klantvriendelijk met betere routing, vriendelijke kleuren, schoner en vriendelijker medewerkers. DUH. Natuurlijk moet een bedrijf als Schiphol gastvrij zijn. Mensen die op reis gaan of net terugkomen hebben de adrealine door hun aderen gieren. En een mensenmassa helpt nou niet echt om rustig te worden. Dat de medewerkers van Schiphol dan extra hun best moeten doen is dan ook logisch. We nemen ook aan dat ze daar op geselecteerd worden. Van schoonmaker tot baliemedewerker, van directielid tot taxi chauffeur. En laat het nou vooral ook bij die laatste groep vaak erg vaak fout gaan op Schiphol. Want zij weten dat gestreste mensen vaak ook een poot uitgedraaid kunnen worden en gewoon gaarg naar de eindbestemming willen. Het is dus goed dat Schiphol de reis van deur tot deur wil beïnvloeden. Rustige tevreden passagiers besteden namelijk ook meer in de winkels. En van alle omzet op Schiphol profiteert de directie mee. Zie ook: